Charlie's

16 december 2016 - Savaneta, Aruba

Vanmorgen uit de nachtdienst gekomen. Best rustige nachten gehad, mag niet klagen.

Vanmiddag even gesnorkeld bij Savaneta. Deze plek had ik gevonden via een site over Aruba. Zou een leuke snorkelplek zijn. En dat klopte!! Heel rustig, geen volk. Ook weinig strand trouwens, veel rotsen of verharding. Maar wel met een leuk steigertje om het water in te gaan. Dat overigens kraakhelder was. In eerste instantie zag ik een enkele vis maar toen ik terug kwam bij het steigertje bleek daar een compleet acquarium onder te huizen!! Scholen vissen in allerlei kleuren. Zaten daar verscholen onder een trap die in het water lag en overig (verroest) pijn. En bleven daar ook mooi zitten cq zwemmen. Mooi wat foto's kunnen maken en een beetje gefilmd. Nadien nog lekker op de steiger uitgerust en een beetje gelezen (mijn 3e rlboek van Maarten 't Hart).

Rond 16.30 uur mijn biezen gepakt en op zoek gegaan naar de bekendste kroeg van Aruba: Charlie's.

IMG_3132 (1)

Daar moet je geweest zijn als je op Aruba bent. Een klein kroegje maar tot de nok toe gevuld met allerlei voorwerpen.

IMG_3134 (1)

Gaaf om te zien. En ook een wand met emblemen van politiekorpsen van over de hele wereld (maar wel vooral Amerika).

IMG_3139 (1)

Een lekker drankje gedronken, wat gekletst met de Nederlandse eigenaar en toen weer richting Oranjestad. Dadelijk maar eens wat eten koken (in mijn eigen tijd en op mijn eigen wijze :).  Lekker het weekend vrij, nog maar eens bedenken wat te doen.