Op naar 2017.....

2 januari 2017 - Oranjestad, Aruba

Met oud-en-nieuw zit ik in de nachtdienst met verpleegkundigen Roper, Jennifer en Annelies en de artsen Iris en en Esther. Leuke ploeg. We hebben besloten om allemaal  iets mee te nemen wat betreft eten of drinken.

De avond voor de jaarwisseling zit ik nog lekker even buiten. Ceejay wil alvast wat vuurwerk afsteken en aangezien Maurits moet werken vraagt Hellen of ik Ceejay af en te wil helpen. Leuk om te zien hoe enthousiast Ceejay met het vuurwerk in de weer is.

De nachtdienst is zelf best wel rustig. Gelukkig kunnen we om middernacht nog even naar buiten om elkaar onder het vuurwerk gelukkig nieuwjaar te wensen. In Nederland leven ze dan al 5 uur in 2017!! En dat wordt wel duidelijk aan de vele appjes die ik ontvang. Van het vuurwerk zien  we wel wat en ook best mooi, maar de volgende ochtend hoor ik van Joris (een poortarts) dat het vuurwerk bij de hotels zeer spectaculair was.

En vanmorgen zijn we vanuit de nachtdienst samen gaan ontbijten bij Matthew's, een restaurant op het strand van Eagle beach. Bijzonder om zo 's morgens aan het strand een champagne-ontbijt geserveerd te krijgen. En ondertussen wat tips te krijgen van allerlei clubs en hotels die het bezoeken waard zijn. Fijn dat ik nu 2 dagen vrij ben. Maar eens kijken hoe ik de tijd ga invullen.

1. Monique:
    2 januari 2017
    De beste wensen voor 2017.