Vakantie.........

23 november 2016 - Oranjestad, Aruba

Gisteren een auto "gescoord". Besloten om toch maar even te huren. Dacht aanvankelijk aan een Jimmy (jeep). Deze had ik via internet bij mipos-cars gezien. Maar deze handelaar werd me afgeraden door een collega SEH-vpk die hier een tijdje gewoond heeft. Blijkbaar zijn ze nogal onbetrouwbaar wat de technische staat en de verzekering van de auto's betreft. Haar advies maar ter harte genomen en een auto gehuurd bij Amigos cars, vlak naast Quality Appartments. Ben voor de zekerheid (en een second opinion)  toch nog maar naar een andere handelaar gelopen, elders op het eiland (2 uur, vice-versa), maar die had alleen auto's ver boven mijn "pay-rate". Dus heb ik nu Mijn huurauto  een Mitsubishi Lancer, met wat kleine gebreken/beschadigingen. Maar daar is de huurprijs dan ook naar.

Ben net terug van de "gym": lekker even een uurtje gesport. Moet toch wat nu ik niet meer met de fiets hoef. Trouwens, de home-trainer werkte ook op electriciteit (zat tenminste een stekker aan).

Langzaam begint me een beetje het vakantiegevoel te bekruipen: tijd voor mezelf (en voor deze blog :), lekker weer (hoewel het vanmorgen nog even heeft geregend), relaxed gevoel.  De eerste contacten met collega's zijn ook gelegd. Vandaag eens even het eiland een beetje verkennen nu ik me ook wat gemakkelijker kan verplaatsen. Het doel voor vandaag is baby beach. Schijnt een van de mooiste en rustigste stranden te zijn. Misschien dat ik al een beetje ga snorkelen.